Bosch filter
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Bosch filter 87005070590

Bosch filter 87005070590

€ 8,83
Inclusief BTW Levertijd: Binnen 1 werkdag bezorgd!
check Direct leverbaar

local_shipping Gratis verzenden voor bestellingen vanaf €25.00 Geleverd door DPD. Details

  • SSL versleuteld! Veilig betalen het SSL-certificaat zorgt voor de beveiligde verbinding hierdoor worden alle gegevens versleuteld verzonden SSL versleuteld! Veilig betalen het SSL-certificaat zorgt voor de beveiligde verbinding hierdoor worden alle gegevens versleuteld verzonden
  • Op werkdagen voor 17:30 besteld is de volgende werkdag razendsnel  in huis, voor onze klanten uit België uiterlijk 16:30 Op werkdagen voor 17:30 besteld is de volgende werkdag razendsnel in huis, voor onze klanten uit België uiterlijk 16:30
  • 14 dagen bedenktijd niet goed geld terug garantie 14 dagen bedenktijd niet goed geld terug garantie

Bosch filter 87005070590

  • Merk Bosch
  • Leverancierscode 87005070590
  • EAN-Code 4010009938897
  • Product soort Filter
8186014
4010009938897
Verzenden

Verzenden doen wij gratis bij bestellingen vanaf € 25.00 de verzendkosten voor bestellingen onder de € 25.00 zijn € 5,95 voor Nederland en België

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code of met eigen vervoer.

Wij verzenden niet naar een postbus en of onder rembours.

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 17.30 besteld en betaald is en het product is op voorraad, wordt deze de volgende werkdag bezorgd door een van onze pakketdiensten DPD, PostNL of met eigen vervoer. Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende werkdag opnieuw. Mocht het niet lukken om thuis te zijn plak dan een briefje op de deur om te laten weten bij welke buren de pakket bezorger de bestelling af kan geven.

Het is ook mogelijk om je bestelling bij een DPD Parcelshop (afhaalpunt) te laten bezorgen bij jouw in de buurt zodat je de bestelling kunt afhalen wanneer het jouw uit komt KLIK HIER voor de dichtstbijzijnde Parcelshop.

Als je er voor hebt gekozen om je bestelling af te halen bij een afhaalpunt vul dan bij je adres gegevens het adres in van de betreffende Parcelshop en geef dit aan bij opmerkingen.

Bestelling is defect/incompleet

Wanneer jouw bestelling aankomt, dan is het natuurlijk heel vervelend als je bij het uitpakken ziet dat jouw bestelling beschadigd is of incompleet. Uiteraard lossen wij dit direct voor je op!

Wat moet je doen als je bestelling beschadigd of incompleet is? Als je bestelling beschadigd is geleverd, of incompleet, meld dit zo snel mogelijk! 

Beschadigd

Is jouw bestelling beschadigd? Stuur dan een foto op per mail of WhatsApp waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Wij beoordelen de schade en komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een passende oplossing.

Retourneren

Het kan voorkomen dat dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden.

Het monteren van een onderdeel is niet nodig om de eigenschappen of de juistheid van de geleverde artikelen te controleren. Indien je dit toch doet, dan zal er mogelijk een waardevermindering van toepassing zijn op het door jou bestelde artikel, waarvoor je zelf aansprakelijk bent. De waardevermindering kan oplopen tot 100%, omdat artikelen in sommige gevallen niet meer verkocht kunnen worden.

Ook als je het product incompleet of beschadigd retourneert, kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht. Onder compleet verstaan wij inclusief alle onderdelen die bij het betreffende artikel horen, zoals de schroefjes, boutjes, moertjes, pakkingen etc.

Afschrijving

Heb je het artikel gemonteerd of is het per ongeluk beschadigd geraakt terwijl je hem in huis had? Dan kunnen wij deze niet meer voor de nieuwprijs verkopen als je het naar ons terugstuurt.

Onderdelen/artikelen gemonteerd? Dan hanteren wij als richtlijn een afschrijving van 25%. Dit is de waardevermindering van het artikel doordat je hem gebruikt hebt en/of de schade die het heeft. Aan de hand van de hoeveelheid schade en of gebruikssporen bepalen wij of er nog een extra afschrijving berekend wordt.

De hoogte van deze afschrijving wordt door een deskundige monteur bepaald. De hoogte is afhankelijk van gebruikssporen en/of de hoeveelheid schade. Wanneer het artikel terug is in ons magazijn, bekijkt de betreffende expert het artikel van onder tot boven om een goede inschatting te kunnen maken van de afschrijving. Wanneer er onderdelen ontbreken, dan wordt dit meegenomen in de afschrijving.

Voor elektronica, printplaten, branderautomaten geld dat als deze bij ons binnen komen voor retour deze eerst doorgestuurd zullen worden naar de fabrikant om te kunnen beoordelen of deze nog nieuw en ongebruikt zijn. Hierdoor kan het zijn dat er een vertraging ontstaat in het terugbetalen van jou bestelling.

Let op:

De retourskosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed, verzend je pakket met track en tracé

Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren. Volg onderstaande stappen om de retoursprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  • Ga naar mijn account en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres.
  • Doorloop alle stappen.
  • Gebruik een om-verpakking schrijf niet of plak geen stikkers op de originelen verpakking, zo heb je het namelijk ook niet ontvangen.
  • Geef je pakketje af bij het gekozen servicepunt.
  • Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.
Retouradres

Ons retouradres is:

  • Shoponderdeel.nl
  • Pistoletstraat 8
  • 1827JX Alkmaar
Terugbetaling

Je krijgt het bedrag met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je hebt betaald, tenzij je uitdrukkelijk hebt ingestemd met een andere vorm van terugbetaling. Wij rekenen in ieder geval geen kosten voor zulke terugbetalingen.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of wanneer jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden. Dit is afhankelijk van welke situatie zich eerder voordoet.

  • "Originele onderdelen top service!." - Hans
  • "Uitstekende producten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen." - Gerrit
  • "Uitstekende klantenservice." - Jack
  • "Jullie zijn de beste! Dank je!" - Tatiana