Verzenden
Verzenden doen wij gratis vanaf € 150.00
De verzendkosten voor bestellingen onder € 150.00 bedragen € 6.95
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code of met eigen vervoer.
Wij verzenden niet naar een postbus en of onder rembours.
Levering
Als de bestelling op werkdagen vóór 17.30 besteld en betaald is en het product is op voorraad, wordt deze de volgende werkdag bezorgd door een van onze pakketdienst DPD, PostNL of met eigen vervoer. Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende werkdag opnieuw, het kan ook voorkomen dat de bezorger de bestelling bij de dichtstbijzijnde parcelshop afleverd. Mocht het niet lukken om thuis te zijn plak dan een briefje op de deur om te laten weten bij welke buren de pakket bezorger de bestelling kan afgeven.
Het is ook mogelijk om je bestelling bij een DPD Parcelshop (afhaalpunt) te laten bezorgen bij jouw in de buurt zodat je de bestelling kunt afhalen wanneer het jouw uit komt KLIK HIER voor de dichtstbijzijnde Parcelshop.
Als je er voor hebt gekozen om je bestelling af te halen bij een afhaalpunt vul dan bij je adres gegevens het adres in van de betreffende Parcelshop en geef dit aan bij opmerkingen.
Bestel voor 17:30 op: | Bezorgd op: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Maandag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Bestelling is defect/incompleet
Wanneer jouw bestelling aankomt, dan is het natuurlijk heel vervelend als je bij het uitpakken ziet dat jouw bestelling beschadigd is of incompleet. Uiteraard lossen wij dit direct voor je op!
Wat moet je doen als je bestelling beschadigd of incompleet is? Als je bestelling beschadigd is geleverd, of incompleet, meld dit zo snel mogelijk!
Beschadigd
Is jouw bestelling beschadigd? Stuur dan een foto op per mail of WhatsApp waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Wij beoordelen de schade en komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een passende oplossing.
Retourneren
Het kan voorkomen dat dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden.
Het monteren van een onderdeel is niet nodig om de eigenschappen of de juistheid van de geleverde artikelen te controleren. Indien je dit toch doet, dan is het niet meer mogelijk om het door jou bestelde artikel terug te sturen.
Retour gestuurde artikelen welke niet zijn aangevraagd nemen wij niet in behandeling.
Heb je het artikel gemonteerd of is het per ongeluk beschadigd geraakt terwijl je hem in huis had? Dan kunnen wij deze niet meer retour nemen.
Artikel voor retour dient nieuw ongebruikt en in de originele verpakking te zitten is er een zegel verbroken dan is het artikel niet meer nieuw en kan het niet meer retour.
Op de originele verpakking geschreven en of geplakt dan is het artikel niet meer nieuw en kan het niet meer retour.
- De verpakking van het product moet ongeopend, onbeschadigd of onbeschreven zijn.
- Verpak het product goed en stuur het naar ons toe in een stevige verzenddoos.
- Het RMA-nummer dat je van ons ontvangt (na aanmelding via het retourformulier) moet duidelijk zichtbaar zijn aan de buitenkant van het pakket
- Plak geen retourlabel, plakband of stickers op het product (alleen op de verzenddoos).
- De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.
- Verzend je pakket met track en tracé
Waardevermindering bij gebruikte en beschadigde producten
Wanneer we je retour ontvangen bekijken we de staat van het teruggestuurde product. Is alles in orde? Dan krijg je het gehele aankoopbedrag terug. Blijkt er toch iets niet in orde te zijn? Dan bepalen we aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Bij het hanteren van een waardevermindering maken wij het volgende onderscheid:
- Beschadigde productverpakking = 100% waardevermindering
- Inhoud verpakking klopt niet/ontbrekende geleverde toebehoren = 100% waardevermindering
- Geen productverpakking = 100% waardevermindering
- Beschadigd, gebruikt, gemonteerd of vies artikel = 100% waardevermindering
De waardevermindering wordt altijd toegepast op het door jou betaalde bedrag voor het product inclusief btw.
Bij producten die beschadigd zijn of niet meer als nieuw te verkopen zijn behouden wij het recht de schade op jou te verhalen. Het bedrag brengen we in mindering op het moment dat je het aankoopbedrag krijgt teruggestort. Je krijgt dan dus minder geld terug voor het product dan je oorspronkelijk betaald hebt.
Elektronica, Printplaten, Branderautomaten
Elektronica, Printplaten, Branderautomaten kunnen niet meer gewijzigd, geannuleerd of geretourneerd worden als deze uit de verpakking en of sealing zijn gehaald. bedenk dus goed voordat je deze besteld of dit het juiste artikel betreft
Let op:
De retour kosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed, verzend je pakket met track en tracé
Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren. Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
- Ga naar mijn account en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres.
- Doorloop alle stappen.
- Gebruik een om-verpakking schrijf niet of plak geen stikkers op de originelen verpakking.
- Geef je pakketje af bij het gekozen servicepunt.
- Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terugstorten.
Terugbetaling
Je krijgt het bedrag met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je hebt betaald, tenzij je uitdrukkelijk hebt ingestemd met een andere vorm van terugbetaling. Wij rekenen in ieder geval geen kosten voor zulke terugbetalingen.
Zodra we je retour verwerkt hebben, betalen we je binnen 14 dagen terug.